Mazar-e-sharif

Som de flesta lär hahört nu är det ganska oroligt i Mazar-e-sharif. Det är där, i mazar-e-sharif som min vän farmerfred är staionerad, kändes ju inte så roligt när man hörde att det var så rörigt där. Iaf så bekräftade han oroligheten i staden och tyckte inte att det var någon dans på rosor där direkt. Han berättade också att de hade åkt till olycksplatsen så fort det hade hänt, kan inte varit roligt att se och uppleva direkt! Iaf så tvingade jag han att visa livstecken varje gång de är hemma på campen så man vet att han är okej... 


Tackar iaf så hemskt mycket för det livstecken som farmerfred visat mig ikväll. Tack tack!
"Nä inte rädd inte, det går ju inte, jag är här för att göra tallibanerna rädda" HMPF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback