Time for update! Graduation hat party, fishing and prom!

Inte hunnit updaterar. Haft så grymt mycket och göra så har inte hunnit updatera.

Onsdags var det ju mösspåtagning, var igång rätt tidigt och kom hem rätt sent med en del missöden som vi inte pratar om :)

Torsdag var man uppe tidigt och hem klockan halv 9 och lagade mat för var så sjukt hungrig. Min student mössa var även lost när jag vaknade men hittade igen den rätt fort. Fast det var ju en labyrint! Klockan 12 träffade man pappa på PO's sport och fiske för att köpa lite blänken och grejor för att senare åka och flugfiska samt kasta lite :)

Fredag var jag chaffis och hade sista skoldagen på gymnasiet

Lördag var det bal!!!!!! grymt roligt med härliga människor =) förfest hos mig för att sedan åka till södra berget =) Helt underbart var det. Pappa hade fixat partytält och grejor åt oss för att det var så sjukt varmt så vi kunde ju knappast sitta i solen!

Bilder från alla dessa bravader kan ni hitta på facebook ;) fast en bild kan jag ju bjuda på =)



Lite  fiskebilder kan ni få se med :)


jag flugfiskar ;)


Joel, jag och sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback